Groet uit de Prinsekerk Groet uit de Prinsekerk
WEEKBRIEF 31-2024 van de wijkgemeente De Prinsekerk

DE EREDIENST
Zondag 28 juli 2024 vieren wij de eredienst om 10.00 uur in de Kapel. De Bergsingelkerkers zijn bij ons te gast. De voorganger is ds. Iet Buijser.

Na de dienst ontmoeten we elkaar bij de koffie.

DOOR DE WEEK
maandag 29 juli
De cantorij heeft vakantie tot 26 augustus.

dinsdag 30 juli
van 10.00 tot 12.30 uur:
creatief in de Kapel.

vrijdag 2 augustus
vanaf 14.00 tot 16.00 uur:
Open Kapel.

OM NAAR UIT TE KIJKEN
Zondag 4 augustus is de Kapel gesloten. Wij vieren we de eredienst om 10.00 uur in de Bergsingelkerk.

Maandag 5 augustus vanaf 14.00 uur is er een Bijbelbabbel in het Achterom. We lezen en praten over het Bijbelboek Prediker.

Dinsdag 13 augustus vanaf 20.00 uur praten we in het Achterom over de vraag of wat in de Bijbel beschreven staat ‘waar gebeurd’ is. We beperken ons in eerste instantie tot de verhalen in het Oude Testament en kijken – voorzover we kunnen – naar de cultuur van millennia terug in het Nabije Oosten.

De weekbrief van de wijkgemeente de Prinsekerk wordt uitgebracht door de kerkenraad, gepubliceerd op de website www.prinsekerk.nl en toegezonden aan abonnees. Aan- of afmelding voor de verzendlijst kan bij de predikant: predikant@prinsekerk.nl.