Belijdeniscatechisatie Belijdeniscatechisatie
o.l.v. ds. Iet Buijser

​Belijden dat God jouw God is, is een persoonlijke daad en ook de weg daar naartoe is persoonlijk. Daarom: geen vooraf bepaald programma voor de belijdeniscatechese maar een open uitnodiging: wil je – samen met anderen – praten over jouw geloof, over jouw levensverhaal en het grote verhaal van God en mens; wil je de vragen die je rond geloven hebt onderzoeken en maar kijken waar je uitkomt, wees welkom.

Kortom: belijdeniscatechisatie is niet anders dan een uitnodiging tot een geloofsgesprek waarin de deelnemers bepalen wat er besproken wordt. Dit kan uitmonden in het doen van openbare belijdenis van je geloof – dat zou mooi zijn –, maar het hoeft niet en het is niet het vooropgezette doel van de geloofsgesprekken.

wanneer?
in overleg

waar?
predikantskamer Prinsekerk of het Achterom (afhankelijk van het aantal deelnemers)

aanmelden en/of meer informatie?
bij de predikant, ds. Iet Buijser:
e-mail predikant@prinsekerk.nl,