Groet uit de Prinsekerk Groet uit de Prinsekerk
WEEKBRIEF 16-2024 van de wijkgemeente De Prinsekerk

DE EREDIENST
Zondag 14 april 2024, om 10.00 uur vieren we de eredienst in de Kapel. De voorganger is ds. Iet Buijser.

Na de dienst ontmoeten we elkaar bij de koffie.

De erediensten worden uitgezonden via Facebook en Kerkdienst Gemist.

DOOR DE WEEK
maandag 15 april
van 13.30 tot 15.30 uur:
de cantorij, onder leiding van Jolanda Zwoferink, repeteert in de Kapel.

dinsdag 16 april
van 13.00 tot 14.30 uur:
preeknabespreking in het Achterom.

woensdag 17 april
vanaf 14.00 uur:
zingen van Pasen naar Pinksteren, in de Kapel en onder leiding van Jolanda Zwoferink. Met genoeg pauze voor koffie, thee en koekjes (ofzo).

vrijdag 19 april
vanaf 14.00 tot 16.00 uur:
Open Kapel.

EN VERDER ...
Wijziging in het programma: de film een maandje later
Op 24 april stond een film gepland, maar nu we woensdag de 17e gaan zingen wordt dat misschien een beetje veel. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de Kapel verschuift de film naar woensdag 29 mei.

Bericht van overlijden
In de vroege ochtend van zondag 7 april is mevrouw Nel MacLean rustig ingeslapen. Zij was 97 jaar. Mevrouw Nel MacLean was een betrokken lid van onze gemeente. Wij gedenken haar leven met eerbied en liefde en weten haar leven geborgen in de hand van God.

De dankdienst voor het leven is a.s. zaterdag 13 april vanaf 12.00 uur in de Kapel van de begraafplaats Crooswijk. Aansluitend vindt de begrafenis plaats. Na afloop bent u uitgenodigd om met de familie in de Kapel informeel samen te zijn.

OM NAAR UIT TE KIJKEN
Zondag 21 april wordt om 10.00 uur de eredienst gevierd in de Kapel. De voorganger is ds. Katinka Broos.

Dinsdag 23 april is er vanaf 10.00 uur weer creatief in de Kapel. Dit is – in verband met de voorjaarsmarkt – een afwijking van het jaarschema.

De weekbrief van de wijkgemeente de Prinsekerk wordt uitgebracht door de kerkenraad, gepubliceerd op de website www.prinsekerk.nl en toegezonden aan abonnees. Aan- of afmelding voor de verzendlijst kan bij de predikant: predikant@prinsekerk.nl.